Darmowe próbki do każdego zamówienia
Polski English

Sposoby na podjadanie

Święta i Sylwester za nami, a przed nami realizacja noworocznych postanowień. A to najtrudniejsza praca do wykonania:)

Pewnie domyślacie się, że wśród noworocznych postanowień najczęściej pojawia się chęć zmiany sylwetki i zgubienie zbędnych kilogramów. Po obfitych Świętach jest to nie lada wyzwanie dla naszego organizmu. Nasze żołądki szybko przyzwyczaiły się do większych porcji, ale także do większej niż zwykle ilości słodyczy.

Dziś przedstawimy Wam kilka sposobów jak poradzić sobie z chęcią podjadania, która w okresie poświątecznym towarzyszy nam częściej niż zwykle.

Jedz regularne posiłki co ok. 4 godziny

Ważne, aby nauczyć organizm regularności, która sprawi, że nie doprowadzisz do poczucia silnego głodu. Często w oczekiwaniu na obiad czujemy tzw. „ssanie” i sięgamy po nadprogramowego batonika, którego zawartość cukru przyjęta na pusty żołądek powoduje ogromny wyskok insuliny, a tym samym energii, która następnie bardzo szybko opada i czujemy senność. Co więcej regularność przyjmowania posiłków powoduje łatwiejsze spalania tkanki tłuszczowej.

Jedz powoli

Powolne przeżuwanie posiłków pozwala dotrzeć sygnałowi z żołądka do mózgu i zaczynamy odczuwać sytość już po przyjęciu mniejszej porcji.

Wyeliminuj cukier

Jedzenie słodyczy powoduje niestety błędne koło. Z każdą zjedzoną porcją cukru nasz organizm nabiera tylko apetytu na więcej.

Przyjmuj suplementy diety hamujące apetyt

Produkt z Domowej Apteczki „Apetyt stop” dzięki składnikowi Garcinia Cambodia zmniejsza poczucie łaknienia oraz pomaga w utrzymaniu prawidłowej masy ciała poprzez ograniczenie odkładania tłuszczu w organizmie. Suplement zawiera także chrom, który przyczynia się do utrzymania prawidłowego metabolizmu makroskładników odżywczych oraz pomaga w utrzymaniu prawidłowego cukru we krwi. A prawidłowy cukier zapobiega atakom głodu.

Wiemy jednak, że przestrzeganie powyższych zasad nie jest proste, zatem będąc na początku tej drogi, jeśli nie potraficie całkowicie wyeliminować odruchu podjadania, to spróbujcie podjadać zdrowe produkty.

Tłuste chipsy zamieńcie na zdrową marchewkę, a potrzebę zjedzenia batonika zastąpcie bananem. Pamiętajcie, że najważniejsze to zmierzać do celu, niezależnie od tego czy małymi czy wielkimi krokami. Ważne by posuwać się do przodu.

separator